۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

سل

اواخر اردیبهشت بود اسمس ایرانسل طبق معمول نه یالایی نه چیزی زرتی اومد که بعله دِ بیا که آهنگ واتو واتو داریم منم که آب از دهان مبارک جاری کدشو زدم رفت اومد که 500 تومن ازتکم شدو الان میادش دیگه بعد یه هفته شد هنو زنگ میزدی گوشیم میگفت بوووووق، بوووووق اینا . بعد چون زورم اومده بود فحش بود که میدادم و میخواستم بطور رسمی شکایت کنم که اومد این کدو بزنید که واتو واتو تو راهه بعد انگار که کنترل ایرانسل مستقیم دست خدا باشه اونم حوصلش سر رفته و از این حرفا کدرو که زدم یه زنگم زدم بگم حاضریمو بزنن نمیرسم به کلاس دیدم میگه تو که شارژ نداری! گفتم عمت نداره، گفت 500 تومن ازتون کم کردیماااااا! بعد من اول بطور مدنی هر فعالیت انتخاباتی میکردم (با استفاده از نفوذم:دال)این ماجرا هم توضیح میدادم. اون یکی خط هم که بعد 6 ماه رفت وآمد دستم اومد که مخابرات سیستم پرداخت قبضشو بر مبنای دزدی گذاشته به دوستم خدا سپرده شد. بعد هم انتخابات شد و ظاهرا مخابرات سر دوستمم کلاه گذاشتو تحریمو دیگه نه من نه ارتباط از طرف من. تا چنروز پیش هی اس ام اس اومد که بدلیل مشکلات شما در تیرماه ، بیایید مفت مفت براتون ربنا میذاریم که خیلی عادلانه بود و اشک تو چشام حلقه زد. بعد هی ازین اسمسا اومد تا امرو گفت بنیامین میخوای؟ اینو بزن رایگانه من نمیدونم چرا گفت بنیامین یاد اون کارتونه بیل کوچولو افتادم دوباره دامن از کفم رفت حالا اومده فعال شد(صلوات چارومو بلندتر ختم کنین) ، تلفن خونه رو برداشتم زنگ زدم به گوشیم یه چیزایی در مورد پاییز و بارونو کوچه خوند که خیلی خیس بود بعد دیگه بنیامینم که میشناسین همینطور یه نفس تا آخر ماجرا گفت: تو خود عشقی خود عشق.
حالا هیچ چی دیگه منتظرم دوشنبه استاد راهنمام زنگ بزنه بم.

۲ نظر:

مامان ديبا و پرند گفت...

سلام دوستم
ساسي مانكنش اومد به ما خبر بده كه ما هم خط ايرانسلو فعال كنيم.

دلی گفت...

:)