۱۳۸۷ مهر ۴, پنجشنبه

چرا ملت اس ام اس(!) میدن میگن میخوان بیان "یه سری" بزنن بعد هرچی خودتو به در و دیوار میکوبی یه جوری محترمانه بفمی کی میان الاف نشی یا بری خرید یا هرچی خودشونو میزنن به کوچه علی چپ!مام خلیم واسه خودمون!
منتظر بودم اینا که شاید آدمای بدی نباشن ولی اصلا تو مود ما نیستن و نمیدونم چکا کردن که جای خالی شده فک فامیل و حتی سایر دوست و آشناهای طرد شده رو واسه مامان پر کردن پیداشون شه که خوابم برد خیلی زود طرفای 9 اینا یه مشتم دری وری رو دیدم که به یه کابوس تپل هم ختم به شر شد:یه مشت بچه ریزه میزه که از درو دهاتی بودن ننه باباشون عقم میگرفت تو خواب با یه وانت داغون با سرعت زیادی زیر گرفته شدن درحالیکه همه اون ریزه میزه ها وسط خیابون خوابیده بودن با معصومیت تمام و مثه کولیا شاید کابوس بودنش همین تنفر من بوده
دلیلی نداره از خودم بدم نیاد!
بعد تا از خواب پریدم عین تو فیلما تلفن هال و اتاقم با اون صدای نکره جفتشون زنگ خوردن ملت عذابن بخدا!
یه جوری تو تخت مونده بودم خوابم بیدارم میترسم گیجم چیه اینجا کشوندم خودمو تو دسشویی صورتمو با صابون خوشبوی گندم کاپوس شستم اومدم دست به دامن "سفرهای نیکلا کوچولو" شدم که موقعیت کوفتیو یه هولیش بدم.ساعت از 12 شب گذشته...

پ.ن1:من آخر تمشک طلایی سناریو زندگی در قرن 21 رو ازآن خودم میکنم.چشم رقبا کور!
پ.ن2:امرو وقتی بدن با بنیه ام (!) بعد 4 ساعت بیرون خونه بودن نئششو به معبود رسوند تو خونه بوی خوب لوبیا پلو میومد که مزش به اون خوبی نبود.از چراغای نارنجی تک و توک روشن خونه با اون حبابا دورشون که از اهواز بابا بلند کرده اوورده کلی حس کودکی قلقلکم داد و حس کردم چه خوبه فقط روزای زوج میرم دانشگا و لمس کردن محیطو یبار دیگه سالها بعد از 6 سالگی و اسارت جبر کتابای جهت یافته از سر میگیرم
پ.ن. کوفتی 3:مینا کوچولوی همسایه با اون همه هوش و نمکی که داره امروز از اولین روز مدرسش اومد و از جلو در ما که رد میشد به مامانش گفت: چه خانوم بد اخلاقی بود! چن دقه بعدش نمیدونم چی شد صدای گریش از خونشون درومد.از 2 سالگیش تا حالا من صدای اشکای چشای ملوسشو نشنیده بودم!
پ.ن.بهداشتی4:من امروز برا خودمو آجیه حوله خریدم چون تو روزنامه خونده بودم سعی کنید یشتر یکسال-یکسالو نیم از یک حوله استفاده نکنید:مال من گلبه ایه با چنتا دایره کوچیکو بزرگ تو پر و خالی نارنجی یه طرفش و مال آجیه هم یکم بزرگتره هم خارجیه هم یه طرفش سبز چمنی با توپ توپای همرنگ پشتش که سبز پسته ایه با توپ توپای..:دی