۱۳۸۷ آذر ۲۶, سه‌شنبه

DANCETHERAPY,stay young baby

میدونی گوشیمو بردم انداختم تو سایلنتو زیر چراغ روشن خوابم برد دیگه فک کنم طرفای ساعت 12 بود البته قبلترش علائم زندگی مجددو داشتم جرقه میزدم، درسته که ادامه سردرد دیروزو داشتم ولی امروزاول کلداستاپ انداختم بالا، یه روسری پشمی که ازاین ریشه های آویزون داره به پیشونیم بستم مثه کردها شدم حتی از قیافم خوشم اومد رژ قرمز زدم نیمرو با فلفل سیاه درست کردم با بروتشن خوردم بعد پست دیشب که تو ورد مونده بود در کردم بعدشم کلی تا سایت پیدا کردم درباره video traceو ازین کارای...همممم:)
مامان کلی زنگ زد با زنگ تلفن هال از خواب بیدار شدم حرصم گرف هر وقت میخواد زنگ میزنه چون شخصیتم صورت خوشی نداشت برنداشتم رفتم صورتمو آب زدم خوش شه:P
همشهری زمانی جوانمان داشت قهوه ترکو بصورت حرفه ای یاد میداد که زحماتشونو بی جواب نذاشتیم.
در اثر تعویض کانال فهمیدم بیرون برف میاد که پرده رو کنار زدم و دیدم دیر رسیدم و صحنه رو از دست دادم!
غیر از اسمسای کاری(اهم!!) چنتا اسمس تحویل گیرانه داشتم:
یاسی به همین سادگی زده:
kheili du3t daram delara:*
دختر مامان دامن بلنده:
هی عشقولانه من،گونتو بیار یه بوس کوچولو کنم خوب شی بیای آلیسا بازی:دی
و
و
و
مامان بانو:Zangbezancheragavabnemidy(قربونش برم که ی آخرy رومینویسه)
دیدم نگرانم شده تا یاور مخابراتو استاد نکرده زنگ زدم که بیجواب موند.
-به همون دلیلی که شما جواب نمیدی!
-manchoncardarambamaram
فونتمو انگلیسی کردم واسه رسوندن منظور:
-khosh be halet manam car mikham,hahaha!
ای ول گرف:
-Azdasfarmonetmotmaenshammyfrestam
اون کلمه آخرشو نگا شبیه چیه؟myfirstam!!
-برف؟!!
برف!!!
-khoshbehaletan



(اتاق نسبتا تمیز،فقط کیف شیری با جوراب سورمه ای های تامی بغل هم رو زمین و پتو قرمزه هم از رو تخت ولو رو زمین افتاده و روسری کردی رو بالش،صدای آلبوم اسپنیش بوضوح از همه جای اتاق به گوش میرسد)
دخترشلوارجین و بلوزآستین بلند سورمه ای پوشیده درحالیکه موهای پرکلاغی فر برروی شانه هایش ریخته و آنهارا از بالا با گیره ای بزرگ محکم کرده رو بروی میزتوالت رژ236VOV اش را میزند بسبکی که نمیداند چرا موقه پیاده کردنش دوستان باو میخندند(ما از دل بازیگر خبر داریم)
(صدای دلنشین بستن در رژ)
گل! گل!
پسه دو..
میکوبدو میرقصد...












هیچ نظری موجود نیست: